Povestea “digitala” a nasterii lui Isus

Care ar fi fost povestea naşterii Domnului Isus dacă ar fi avut loc în acest secol XXI supertehnologizat? La această întrebare a încercat să răspundă (într-um mod foarte original) compania portugheză „Excentric”, care a postat pe Youtube un filmulţ în care Iosif, Maria şi altre personaje biblice folosesc Google, Facebook sau Twitter. Conform acestei versiuni “digitale”, dacă naşterea Fiului lui Dumnezeu ar fi avut loc în aceste zile, Maria şi Iosif ar fi folosit următoarele mijloace de comunicare:

-► Facebook – pentru a sta conectaţ ş pentru a crea evenimentul naşerii lui Isus. De asemenea, ca sa îcarce fotografii cu bebeluşul

-► Farmville – ca sa cumpere o vacă şi un măgăruş la fermă

-► Twitter – pentru a anunţa naşterea lui Isus

-► YouTube – ca să încarce videoclipuri cu bebeluşul

-► Google Maps – ca să găsească drumul spre casă, folosind opţiunea “evită-i pe romani”

-►Gmail – ca să transmită informaţii altor cupluri

-► Amazon – ca să cumpere cadouri Copilului

This entry was posted in Video and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s