Începe iar scandalul?

Într-un articol publicat pe http://www.napocanews.ro, un anume Mircea Popescu îl ataca în termeni foarte duri pe pastorul, conferenţiarul , vicepreşedintele baptistilor din Oradea si Satu Mare cu misiunea şi bloggerul Marius Cruceru, afirmând că: „este un om cu grave complexe de superioritate, care s-a găsit să dea în poetul naţional al românilor”.
Întregul articol îl puteţi găsi aici.

This entry was posted in Stiri and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Începe iar scandalul?

  1. Alin Cristea says:

    În titlu: Marius, nu Mariu

    • gtgospel.wordpress.com says:

      Mersi, Alin. Nu mi-am dat seama. Stiam asta foarte bine… doar mi-a fost profesor 6 ani la Oradea!

  2. Dorina says:

    Si cu ce impresie ai ramas despre el daca ti-a fost profesor?
    Cum l-ai descrie pe acest Cruceru?

    • gtgospel.wordpress.com says:

      In primul an a fost profesorul meu preferat, ma fascina prin inteligenta si spontaneitatea sa. Apoi, insa, m-am mai domolit. Il apreciez si azi, dar mai putin.

Leave a Reply

