A.W. Tozer – Despre valoarea Bibliei


Amintiti-va ca Duhul lui Dumnezeu a inspirat Cuvantul si ca El se descopera in Cuvant. Nu-i simpatizez chiar deloc pe crestinii care neglijeaza Cuvantul sau Il ignora sau primesc revelatii din afara Cuvantului. Mai presus de toate, aceasta este Cartea lui Dumnezeu si daca vom cunoaste destul de bine cartea, vom avea un raspuns pentru orice problema din lume.
Fiecare problema cu care avem de-a face are un raspuns in Carte – stai langa Cuvant! Eu vreau sa predic Cuvantul, sa-L iubesc si sa fac din El cel mai important element din viata mea de crestin.
Cititi-L mult, cititi-L des, cugetati asupra Lui, meditati asupra Lui si reflectati asupra Lui – meditati la Cuvantul lui Dumnezeu zi si noapte. Cand sunteti treji noaptea, ganditi-va la un verset care sa va ajute. Cand sunteti treji dimineata, indiferent de cum va simtiti, ganditi-va la un verset si faceti din Cuvantul lui Dumnezeu cel mai important element din ziua voastra. Duhul Sfant a scris Cuvantul si daca acordati o mare atentie Cuvantului, El va va acorda o mare atentie voua. El se reveleaza pe Sine prin Cuvant. Intre aceste coperte este o Carte vie. Dumnezeu a scris-o si inca este vitala, eficienta si vie. Dumnezeu se afla in aceasta Carte, Duhul Sfant este in ea, iar daca voi vreti sa-L gasiti, duceti-va la aceasta Carte.
Fie ca sfintii de odinioara sa fie modelele voastre. Ei s-au dus la Cuvant si au meditat asupra Lui. Si-au pus Biblia pe scaunul invechit, facut de mana, au ingenunchiat pe podeaua veche si aspra si meditau asupra Cuvantului. In timp ce asteptau credinta se instala. Duhul si credinta iluminau. Ei nu aveau decat o Biblie tiparita frumos, cu margini inguste si hartie proasta, dar isi cunosteau Biblia mai bine decat o cunosc unii dintre noi cu toate ajutoarele noastre.
Haideti sa practicam arta meditarii asupra Bibliei […] Haideti sa fim niste crestini cugetatori, simpli. Haideti sa ne deschidem Bibliile, sa le punem pe un scaun si sa meditam la Cuvantul lui Dumnezeu. Ea ni se va deschide noua, si Duhul lui Dumnezeu va veni si se va revela.
Va provoc chiar sa meditati in tacere, cu reverenta, cu rugaciune, timp de o luna. Lasati deoparte toate intrebarile si raspunsurile, lamurirea lucrurilor pe care nu le-ati putut intelege. Lasati deoparte toate gunoaiele ieftine, si luati Biblia, ingenuncheati si spuneti prin credinta: “Tata, iata-ma. Incepe sa ma inveti!
El te va invata cu siguranta despre Sine, despre Isus, despre Duhul, despre viata si moarte, despre cer si iad si despre prezenta Sa.” (A. W. Tozer, Sfetnicul)

This entry was posted in Articole and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to A.W. Tozer – Despre valoarea Bibliei

  1. dannybota says:

    am descoperit cu placere blogul tau… sa iti fie mai departe binecuvantate gandurile si exprimarea lor…
    imi place cum a scris omul acesta… tocmai am terminat de citit vol 1 din Atributele lui Dumnezeu… multa profunzime in multe aspecte se gaseste in cartile lui…
    am vazut ca ai postari deosebite… nu am apucat sa citesc foarte mult dar voi explora in continuare… simt ca va fi spre incantare si crestere spirituala…
    keep in touch…
    te-am adaugat deja la blog-roll… sa se bucure si altii…

  2. dannybota says:

    bless u… nu stiu daca a ajuns si celalalt comentariu sau nu…mi-a dat o eroare
    anyway… a fost o placere sa descopar blogul tau… sa binecuvinteze Domnul gandurile si vorbele tale spre binecuvantarea altora…
    citesc si eu pe Tozer de ceva timp… tocmai am terminat de citit vol 1 din Atributele lui Dumnezeu… ganduri profunde gasesti acolo…
    am reusit sa citesc cate ceva din postarile tale… m-am delectat… voi mai explora si simt ca va fi un castig de timp…
    am pus blogul tau la blogroll sa se bucure si altii…
    keep in touch!

    danielbota.ro

    • gtgospel.wordpress.com says:

      Multumesc. Ma bucur ca ti-a fost de folos ceea ce ai citit. ma bucur, de asemenea, ca ai adugat blogul meu la blogroll-ul tau. God bless you, too!

Leave a Reply

