Drumul spre casă


Cu bucurie vă semnalez apariția ultimei mele cărți DRUMUL SPRE CASĂ. Este o teologie practică a călătoriei spirituale. Veți descoperi în paginile ei multe întrebări și răspunsuri de natură apologetică precum: Există viață după moarte? sau De ce credem că Isus Cristos este singura cale spre cer?. Veți descoperi, de asemenea, și multe întrebări și răspunsuri de natură existențială precum: Care este sursa, sensul și scopul vieții pe pământ? Unde merg oamenii imediat după moarte? Vorbește Biblia despre somnul sufletului sau despre anihilarea sufletului după judecată?. Nu lipsesc nici întrebările și răspunsurile despre viața creștină practică precum: De ce nu ne simțim în largul nostru pe pământ?, Ce trebuie să facem ca să ajungem în cer? sau Ce înseamnă “mântuit ca prin foc”? Vă puteți face o imagine despre carte din următorul cuprins:

Partea I – Paradisul pierdut
1. La început, Dumnezeu!
2. Paradisul pierdut
3. Moartea fizică, spirituală şi eternă
4. Există viaţă după moarte! (I)
5. Există viaţă după moarte! (II)
6. Călătoria prin „Valea Umbrei Morţii”
7. De ce nu ne simţim în largul nostru pe pământ?
Partea a II-a – Paradisul regăsit
8. Cristos, Deschizătorul porţilor cerului
9. Minunea de care avem nevoie
10. Întrezărind Cetatea Cerească
11. Bătând la porţile cerului
12. Unde este cerul şi cum arată el?
13. În sfârşit, acasă!
Partea a III-a – Paradisul recreat
14. Oameni noi
15. Ceruri noi şi un pământ nou
Partea a IV-a – Paradisul recâştigat
16. Răsplata va fi mult mai mare decât renunţarea
17. Cursa care contează cu adevărat
18. Campion în cursa vieţii
19. Mântuit ca prin foc
20. Anticipând marea aventură

This entry was posted in Stiri and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Drumul spre casă

  1. mototey says:

    Nu am știut de cartea aceasta până acum, când am văzut-o trecută în cărțile scrise, pe coperta cărților Centralitatea lui Cristos (pe care le-am achiziționat astăzi).

    O întrebare, mai întâi de toate: Urmează alte volume ale cărții „Voi cânta doar despre Isus”?

    Vreau să te felicit pentru munca depusă în redactarea și scrierea cărților pe care le-ai scris. Le am pe toate (mai puțin „Drumul spre casă”), și singurele necitite sunt comentariile pe Coloseni, pe care mă apuc zilele acestea să le citesc.

    Sunt curios de unde aș putea face rost de cartea aceasta, pentru că nici pe internet, și nici prin librării nu am dat de ea, sau cel puțin nu mi-a sărit în ochi.

    Mulțumesc mult!
    Fii binecuvântat de Domnul în viața de slujire și în viața de familie!🙂

    • gtgospel.wordpress.com says:

      Multumesc pentru aprecieri. Sunt mereu binevenite. Da, va urma al doilea volum din “Istoria Imnurilor”. Chiar acum este la editat in Oradea si am promisiuni ca in martie sau aprilie va aparea.
      Referitor la “Drumul spre Casă”, eu mai am cateva exemplare acasa. Daca vrei, iti trimit. In vara va fi reeditata si retiparita de o alta editura din Oradea si apoi va fi distribuita si in librarii.

      • mototey says:

        Trimite-mi, te rog, un email cu informațiile necsare despre carte (Preț, transport), pe adresa: stoica_timotei2005@yahoo.com, și îți voi trimite un reply cu adresa.

        Lucrul acesta te rog să-l faci doar dacă ai timp și dacă nu te încurcă cu nimic în ceea ce privește programul tău zilnic. M-aș bucura să am toată colecția cărților scrise de tine, pentru că îmi place foarte mult cum scrii.
        Mult har!

      • gtgospel.wordpress.com says:

        I did it!

Leave a Reply

