Sfantul Petru si pastorul la “camera ascunsa”!

Tocmai a murit un pastor foarte batran si foarte credincios. Ajuns la portile Raiului, este luat in primire de Sfântul Petru, care-i zice:
– Tu, in iad!
– Cum, domn’le?!? Eu am fost pastor si am fost credincios toata viata! Copii mei sunt misionari in Congo. Chiar eu am murit pe campul de misiune.
– Bine-bine! Stai sa vedem ce zice în carte!
Cand se intoarse, se uita spre el si-i spuse:
– Imi pare rau, nu esti trecut aici. In iad cu tine!
– Cum, nu se poate?!? Eu, care am fost toata viata pastor, in iad?!?
Atunci, Sfântul Petru vine langa pastor, il bate usor pe spate si-i zice zambind:
– Pastore … vezi tu norisorul acela de acolo?!? Zambeste, esti la camera ascunsa!!!

This entry was posted in Amuzante and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

