Mi-as dori sa…!

Ce ar fi viata noastra fara dorinte, ma refer la acele dorinte mari, care, odata implinite, ne fac cu adevarat fericiti si impliniti. Pana si Mântuitorul a avut o dorință profundă. Înainte de moartea Sa pe cruce a spus: “Tată, vreau ca acolo unde sunt Eu să fie împreună cu Mine şi aceia pe care Mi i-ai dat Tu, ca să vadă gloria pe care Mi-ai dat-o Tu…” (Evanghelia după Ioan 17:24a). Dorinţele Lui cele mai adânci au fost legate de oamenii pentru care a venit să moară la Golgota. De asemenea, Pavel a avut o dorinţă aprinsă: “Şi să-L cunosc pe El [pe Domnul Isus Cristos] şi puterea învierii Lui şi părtăşia suferinţelor Lui şi să să mă fac asemenea cu moartea Lui, ca să ajung cu orice chip, dacă voi putea, la învierea din morţi” (Filipeni 3:10-11). Şi acum e rândul meu. Un pastor m-a întrebat când eram la începutul adolescenţei, novice pe calea spre cer: “Bebe, care este versetul tău preferat?” Pentru că tocmai citisem o carte despre o fată care murise într-un accident de maşină, am răspuns fără să stau prea mult pe gânduri: “Filipeni 1:21 – Căci pentru mine a trăi este Cristos şi a muri este un câştig“. De atunci încoace am reflectat de sute, poate de mii de ori la ceea ce am spus atunci şi ştiţi ce s-a întâmplat? Versetul acesta s-a transformat în cea mai profundă dorinţă a inimii mele: să trăiesc pentru gloria Salvatorului meu.
Care este dorinţa ta cea mai ardentă? Ai curaj să o împărtăşeşti cu noi?
Era să uit, crezi că atunci când ţi se va îndeplini acea dorinţă, vei fi cuadevărat fericit?

This entry was posted in Devotional and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Mi-as dori sa…!

  1. Tina gale says:

    Sa se foloseasca Dumnezeu de mine si sa fie mandru de rezultat……..da, as fi pe deplin multumita🙂

  2. bianca says:

    Imi doresc ca lumea sa fie putin diferita pentru ca am trait in ea o vreme!

Leave a Reply

