Cum iti folosesti ochii!?!


Un păstor (îmi plac ilustraţiile cu păstori, oare de ce?) era neobişnuit de liniştit şi chiar bucuros în situaţii foarte dificile, în necazuri şi încercări de tot felul. Odată, unul dintre membrii bisericii pe care o slujea l-a întrebat:
– Care este secretul tău? Ce te face să fii atât de liniştit şi de bucuros când treci prin necazuri? – Îmi folosesc foarte bine ochii, a răspuns păstorul.
– Ochii? Nu înţeleg!
– E foarte simplu, a răspuns păstorul. În primul rând, privesc spre cer şi îmi aduc aminte unde este destinaţia mea finală. Apoi, privesc în jos spre pământ şi îmi dau seama cât de puţin loc voi ocupa în mormânt după ce voi muri. În cele din urmă, privesc în jur şi văd atât de mulţi oameni care sunt în situaţii mai disperate decât a mea.
Apoi, privind plin de compasiune către cel din faţa lui, îi spuse: Locurile în care îmi ţin ochii aţintiţi mă ajută să trag trei concluzii: prima este că înţeleg pe deplin unde se află adevărata mea fericire: în cer; a doua este că realizez unde se vor sfârşi grijile mele pentru totdeauna: în mormânt; şi a treia este că înţeleg cât de puţine motive reale am să mă plâng, deoarece întotdeauna este cineva într-o situaţie mai gravă decât a mea.
Aşadar, perspectiva pe care o avem asupra lucrurilor este foarte importantă atunci când trecem prin încercări.
Extreas din cartea Domnia lui Cristos in viata credinciosului de Bebe Ciausu.

This entry was posted in Devotional and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Cum iti folosesti ochii!?!

  1. Tina gale says:

    Imi place, trebuie sa o citesc🙂

  2. marius says:

    Cartea o găsești aici. Eu am comandat-o.
    http://librariamaranatha.ro/index.html

Leave a Reply

