Cristian Delcea, un articol trist despre decăderea omului Mihai Gâdea

Mihai Gadea Nu am cautat în mod intenționat informații despre Mihai Gâdea, ci am dat peste articolul cu pricina din Adevărul.ro pentru simplul fapt că obișnuiesc să citesc acest ziar electronic aproape zilnic. N-am știut despre ce este, dar am intuit din titlu. M-am întristat mai tare decât eram, gândindu-mă la unul dintre versetele care m-au tulburat aproape zilnic de când m-am întors la Dumnezeu: “Şi ce foloseşte unui om să câştige toată lumea dacă îşi pierde sufletul?” (Marcu 8:36). E adevărat, Gâdea a ajuns “mare”; este unul dintre cei mai în vogă prezentatori din România. Dar cu ce preţ?
Nu fac niciun fel de comentariu, deşi aş putea să fac multe. Vă las să citiţi articolul şi să trageţi singuri concluziile.
http://adevarul.ro/cultura/spiritualitate/pentru-mihai-dragoste-abjectie-1_52566b60c7b855ff561f255f/index.html
sursa fotografiei: adevărul.ro

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

