Andrei Pleșu & Gabriel Liiceanu despre prostie

Deși nu se încadrează întocmai în limitele cu care sunt obișnuit, dialogul este savuros.
Mi-a plăcut afirmația lui Liiceanu potrivit căreia “Televiziunea este accesul public la prostie” şi am jubilat când Pleşu a spus că are “coşmare”. Ei, de ce?

This entry was posted in Video and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Andrei Pleșu & Gabriel Liiceanu despre prostie

  1. Delicioasă discuția lor despre un subiect atât de delicat…
    Doi mari oameni de cultură care nu se sfiesc să afirme că sunt proști… îmi aduc aminte de Agur, fiul lui Iache ce spunea despre sine ” Pro 30:2 Negreşit, sînt mai prost decît oricine, şi n’am pricepere de om.
    Pro 30:3 N’am învăţat înţelepciunea, şi nu cunosc ştiinţa sfinţilor.”

Leave a Reply

