Harul si adevărul

har si adevar
Biblia spune că Domnul Isus a venit „plin de har şi de adevăr” (Ioan 1:14).
Isus a venit nu numai cu harul, ci a adus și adevărul.
Nici nu a venit numai cu adevărul, ci a adus și har.
A creat un echilibru perfect între cele două: har și adevăr.
Harul i-a spus femeii care a căzut în adulter: „Eu nu te osândesc”. Adevărul i-a spus: „Du-te, şi să nu mai păcătuieşti.”
Harul a stat cu vameşul Zacheu la masă. Adevărul l-a încurajat să-și împartă averea cu săracii.
Harul a spălat picioarele ucenicilor. Adevărul le-a spus: „Şi voi sunteţi datori să faceţi cum am făcut Eu.”
Harul l-a invitat pe Petru să umble pe ape. Adevărul i-a mustrat lipsa de credință.
Harul a invitat-o pe femeia de la fântână să bea apa vie. Adevărul i-a amintit cu tact că a avut cinci soți iar actualul nu îi era soț.
Isus a avut har îndeajuns pentru a se întâlni cu Nicodim pe înserate, dar a fost destul de direct pentru a-i spune adevărul în faţă, „Dacă nu se naşte cineva din apă şi din Duh, nu poate să intre în Împărăţia lui Dumnezeu.
Isus a împărtășit harul cu adevăr, și a spus adevărul cu har.
Har și adevăr.
Dacă am vorbi doar despre har, am umbri adevărul. Și doar adevărul eliberează oamenii.
Însă, dacă am oferi doar adevăr, am umbri prezența și puterea harului. Și doar harul ne poate schimba inimile.
Scopul nostru este să găsim echilibrul între acestea două.

This entry was posted in Devotional and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Harul si adevărul

Leave a Reply

