Dumnezeul meu, cât eşti de bun! – Charles de Foucauld (1858-1916)

Charles-de-Foucauld1 Dumnezeul meu, cât eşti de dumnezeieşte de blând!
Cât eşti de iubitor şi cât eşti de bun!
Odată înviat, primea Ta epifnie a avut ca scop mângâierea sufletelor celor mai întristate de patima şi moartea Ta:

Cu câtă gingăşie Te-ai descoperit Magdalenei,
acestei iubite sfinte, acestei „adoratoare înflăcărate”!
Câtă gingăşie în acel „Marie”!…
Cu ce glas trebuie să fi fost pronunţat!
Şi, în fine, ce tandreţe faţă de noi toţi,
faţă de toţi oamenii din toate timpurile,
în cuvintele pe care le pronunţi:
Mergi şi spune fraţilor Mei…”!
Tu ne numeşti „fraţii Tăi”!
Cât e de dulce acest nume! Cât eşti de bun!

This entry was posted in Devotional and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Dumnezeul meu, cât eşti de bun! – Charles de Foucauld (1858-1916)

  1. Raul Kling says:

    Buna ziua.
    Un frate iubit, Livius Ban, care a mai scris cateva carti crestine, mi-a incredintat o culegere de meditatii, cu rugamintea de a le publica intr-un volum. Meditatiile sunt culese de pe Internet.
    Fratele, la cei 70 de ani ai lui🙂, nestiind sa foloseasca computerul, le-a scris de mana si mi-a inmanat manuscrisul, cu cateva sute de pagini, scrise cu multa rabdare.
    Doresc sa va cer incuviintarea sa publicam meditatiile preluate de pe siteul dv.
    In cazul in care sunteti de acord, va voi trimite un mail cu titlurile acestor meditatii.
    Vom mentiona sursa acestora, dar avem nevoie sa ne ajutati cu acceptul dv.
    Totodata, va rugam sa ne dati o adresa postala unda va vom trimite doua exemplare din carte, sa va bucurati impreuna cu noi de acest demers prin care se incearca atingerea cat mai multor suflete cu Evanghelia.

    Va multumesc

    • gtgospel.wordpress.com says:

      Imi pare rau, dar nu sunt de acord cu preluarea pentru publicare a niciunui articol de pe acest blog.

Leave a Reply

